Hidracija telesa je zelo pomembna

Hidracija telesa poskrbimi za pravilno delovanje telesa. Hidracija telesa je tudi zelo pomembna za počutje. Velikokrat, če se počutimo šibkejši ali pa utrujeni je pogosti vzrok pomanjkljivosti tekočine v našem telesu.

Hidracija telesa

Voda sestavlja velik del našega telesa in brez vode človek ne more preživeti več kot 3 dni. Voda sestavlja 60 % našega telesa, zato moramo poskrbeti, da popijemo dovolj vode za normalno delovanja našega telesa. Dosti krat lahko opazimo, da imajo nekateri ljudje posebne plastenke, ki jih uporabljajo za shranjevanje in pitje vode.

To so večje plastenke, ki različne oblike. Najpogostejša oblika je v obliki vakuumske steklenice. Velikokrat ima plastenka tudi ročaj ali pa zapestnico. Športniki tudi zelo radi uporabljajo te plastenke za isti namen. Hidracija je zelo pomembna za športnike, saj njihova telesa izgubijo največ vode zaradi znojenja.

Nekatere osebe lahko tudi uporabljajo vodo za odvajanje lakote. Človek lahko preživi tri tedne brez hrane, zato se voda tudi uporablja v nekaterih dietah. To deluje tako, da ko si človek zaželi prigrizek, enostavno, namesto da poje nezdravo hrano, enostavno smo, popije kozarec vode.

Človek vode ne proizvaja, zato je hidracija tudi pomembna za delovanje naših organov. Velikokrat po kosilu, je zelo dobro, da popijemo kozarec vode zato, ker s tem olajšamo delo želodcu, ki more prebaviti vso trdo hrano, ki smo jo uživali. Voda nam tudi pomaga tako, da nam ustvari slino. Slina je zelo pomemben del prebavnega postopka. Poleg tega, da pomaga hrani v trebuh, je slina tudi namenjena za usta. Usta lahko postanejo zelo razpokana in suha brez sline.

Nekateri strokovnjaki predlagajo, da vsaka odrasla oseba popije vsaj 8 kozarcev vode na dan. To se nekaterim mogoče zdi veliko, vendar pa je priporočeno, da odrasli moški popije 3.7 litrov na dan, odrasle ženske pa 2.7 litrov na dan. Hidracija je tudi odvisna od temperature, dejavnosti, geografske lokacije in starosti.

Vodo iz svojega telesa izgubljamo na različne načine. Z znojenjem, odvajanjem urina ali pa blata ali pa z dihanjem. Najbolj učinkovit način hidracije je, da začnemo piti vodo že zjutraj.